חברי קבוצתו של פרופ' צתרי פיתחו אתר מתנדבים שמטרתו לחבר בין צרכים בנושא ציוד מגן רפואי ובין מתנדבים שמוכנים לספק את הצרכים הללו

הקהילה הרפואית והסיעודית הנמצאת בחזית ההתמודדות עם נגיף הקורונה נדרשת לשימוש בציוד מגן רפואי, אשר קיים עבורו מצאי מוגבל. מצד שני, יש גיוס אדיר של קבוצות מתנדבים נפלאות, המעוניינות לתרום את המאמצים והמשאבים שלהן לייצור הציוד הדרוש.
אנו בנינו אתר מתנדבים (bit.ly/volunteers4medicalprotection) שמטרתו לחבר בין צרכים בנושא ציוד מגן רפואי ובין מתנדבים שמוכנים לספק את הצרכים הללו.
מטרתנו היא להגיע לכל הצוותים הרפואיים - מחלקות, מרפאות, שירותי חירום ובתי אבות, וכן לכל מי שיכול לתרום פתרונות - מפעלים, יצרנים אישיים, יצרנים, מדפסות תלת מימד וכו׳.
אתר האינטרנט שלנו מרכז את הפעולה של הקהילות השונות ותומך בביצוע מאורגן של פתרונות בדוקים ומאושרים.
אתר זה פותח על ידי מר איתי שלום, סטודנט לתואר ראשון במדעי הקוגניציה / מדעי המחשב במעבדת ציתרי. כמו-כן תמך בפרויקט מר איתמר פרכטנברג, מנהל מעבדת הייצור (FABLAB) של ELSC ובעזרת ד"ר שי ירושלמי מצוות המחשבים של בית הספר להנדסה ודרור סבו ועירית כמון מרפאל. האתר אומץ על ידי קהילות היצרנים (Makers) השונות בישראל, ומשולב כעת תחת מטריית Tikun Olam Makers  = TOM ליישום רציף על ידי קהילת היצרנים העולמית לצורך התמודדות עם מגיפת הנגיף.
האתר החדש